صفحه اصلی / آذربایجان / «اورمو بیرلیک سسی»؛ بیانیه لیست اجماع و ائتلاف هویتچی های اورمو ۱۴۰۰

«اورمو بیرلیک سسی»؛ بیانیه لیست اجماع و ائتلاف هویتچی های اورمو ۱۴۰۰

به اطلاع مردم اورمو می رساند امروزه این امری مبارک و بس فرخنده است که سلایق مختلف و تیپ‌های فکری آزربایجان در شهر اورمو به خاطر هویت و خاک خویش در زیر یک چتر به نام وطن گرد هم آمده اند تا با ناکام گذاشتن دشمنان این خاک، روحی تازه را در کالبد «حرکت ملی آزربایجان» بدمند و به یاری خدا با پیروزی در صحنۀ سیاسی، حلاوت و شیرینی دو چندان را برای جامعه آزربایجان به ارمغان بیاورند.

با توجه به شرایط حساس زمانی که در آن دشمنان این خاک چشم طمع بدان دوخته‌اند و با هر راه ممکن در صدد آن هستند تا با جعل، دروغ و نفوذ در لایه های مختلف قدرت، این خطه از خاک آزربایجان را به نقشۀ خیالی خود ضمیمه نمایند؛ ما جمعی از فعالین فرهنگی و مدنی اورمو با احساس وظیفۀ خطیر در این پیچ زمانی بر آن شده‌ایم تا با تکیه بر خرد جمعی و رفتار سیاسی مبتنی بر عقلانیت و منافع دراز مدت آزربایجان، با ایجاد وحدت و مودت در میان گروههای مختلف جامعه، لیستی واحد را برای شورای شهر ارائه نماییم؛ تا مردم قهرمان اورمو یک صدا برای دفاع از مرزهای هویتی خود اقدامات لازم را انجام دهند که در این راستا لازم است چند نکته ای را بیان نماییم.    

هر امر سیاسی با توجه به کارکردهای آن، تابعی از منافعی است که نخبگان یک ملت با تشخیص آن، عامه مردم را به سوی آن منافع سوق می دهند.

امروزه در «غرب آزربایجان» صیانت از خاک، در مقابل میهمانان ناخوانده ای که هنوز مهر شناسنامه‌شان خشک نشده است بر هر چیزی الویت دارد.

هر شخصی از اهالی اورمو، سولدوز، تیکان تپه و سائین قالا بخوبی می‌داند که تروریست‌های گروهک‌های کومله، دموکرات، پژاک و … با نیات شوم خود خاک آزربایجان را نشانه گرفته اند و این جغرافیا را با دروغ و نیرنگ در مجامع بین المللی می‌خواهند به نام خود جا بزنند که حرکات ایذایی بسیاری را در این زمینه انجام می‌دهند.

پس بیاید در انتخابات به دشمنان این خاک بفهمانیم که اگر در صدد ادعاهای ارضی در آزربایجان هستند مردم این خاک، وزن و جایگاه‌شان را در وقت مقتضی به آنان از هر راه ممکنی تفهیم خواهند کرد.

آنچه مهم است منافع آزربایجان و ارزش‌های آن با محوریت خاک و هویت می‌باشد و در این بازه زمانی به مثابۀ یک تاکتیک و فارغ از اندیشه سیاسی فرد فرستادن اشخاصی بر اساس خواستگاه زبانی، فرهنگی و هویتی تورکی به شورای شهر، در اولویت است.

#اورمو_بیرلیک_سسی #لیست_واحد

لیست واحد برای شورای شهر اورمو:

گلشن نوروزی ۸۶۲

مرتضی منافی ۸۱۵

توماج وحید افشار ۸۶۹

علی مصطفی زاده ۷۸۶

رسول اصغرزاده ۱۵۶

مرتضی بهرام ۱۹۴

مرتضی پیری ۲۵۴

نقی کریمی ۷۲۹

احد یوسفی ۸۷۸

محمد خلیل پور  ۴۶۲

حسین پناهی ۲۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *