صفحه اصلی / آذربایجان / صفحه جدید «شبکه گوناز تی‌ وی» در اینستاگرام راه اندازی شد

صفحه جدید «شبکه گوناز تی‌ وی» در اینستاگرام راه اندازی شد

مجموعه گوناز تی‌ وی اقدام به راه اندازی صفحه جدیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نمود.

به گزارش گاماج به نقل از گوناز تی وی، طی روزهای گذشته؛ صفحه شبکه گوناز تی‌وی به دلیل ریپورت های گسترده از سوی دشمنان آزربایجان از دسترس خارج شد و ما در تلاش هستیم که این مشکل را بر طرف نماییم.

اینستاگرام در مرزهای جغرافیایی ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست.

به همین دلیل نیز، این شبکه به صفحه اجتماعی محبوب در بین کاربران تورک آزربایجان جنوبی تبدیل شده است و بسیاری نیز خبرهای گوناز تی وی را از اینستاگرام تعقیب می نمایند.

بنابر پیگیری ها و تقاضاهای شما کاربران عزیز، آدرس جدید شبکه گوناز تی ‌وی در اینستاگرام راه اندازی شد. آدرس جدید ما به شرح زیر است:

https://www.instagram.com/yeni.gunaztv

فعلا صفحه اصلی گوناز تی وی از دسترس خارج شده است. مجموعه گوناز تی وی در تلاش است با ارسال نامه به مسئولان اینستاگرام مشکل را رفع نماید.

بنابراین صفحه جدید گوناز تی وی yeni.gunaztv ممکن است بصورت موقت و تا زمان رفع مشکل قطعی صفحه قبلی، به ارسال خبر و برنامه های خود در اینستاگرام ادامه دهد.

در صورت عدم حل مشکل صفحه پیشین، به فعالیت خود در yeni.gunaztv ادامه خواهیم داد.

از کاربران گرامی تقاضا داریم؛ آدرس جدید ما را در اینستاگرام تعقیب نمایند و این آدرس را به دوستان و آشناییان خود نیز ارسال کنند.

با تشکر- مجموعه گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *