صفحه اصلی / ایران / اعزام صدها تانکر سوخت حاوی سوخت جت و بنزین از ایران به ارمنستان + اسناد

اعزام صدها تانکر سوخت حاوی سوخت جت و بنزین از ایران به ارمنستان + اسناد

همزمان با پیروزی های آذربایجان (آزربایجان) در جبهه قاراباغ، انتقال سوخت جت، بنزین، گازوئیل و نفت از سوی ایران به رژیم اشغالگر ارمنستان شدت گرفت.

به گزارش گاماج به نقل از گونازتی وی، این تلویزیون به اسنادی دست یافته که نشان می دهد طی روزهای اخیر با شدت گرفتن درگیری ها در جبهه قاراباغ، حکومت ایران صدها نفتکش حامل سوخت جت، بنزین، گازوئیل(نفت گاز) و نفت را به ارمنستان فرستاده و صدها نفتکش دیگر را برای این منظور فراخوانده است.

این تانکرهای نفتکش توسط حکومت ایران از شرکت های باربری بین المللی «ارس کیهان»، «فاخر ترابر»، «فرنود ترابر» و «زمان تیر» اجاره شده و برای بارگیری و حمل «سوخت جت، بنزین، گازوئیل و نفت» از طریق «مرز نوردوز به ارمنستان» به انبارهای شرکت نفت ایران در تبریز معرفی شده اند.

همزمان با آزادسازی بخشی از سرزمین های اشغالی آزربایجان از دست اشغالگران ارمنی، حمایت های حکومت ایران از ارمنی ها به شدت افزایش یافته است.

طی روزهای اخیر صدها دستگاه کامیون روسی «کاماز» که حاوی سلاح و تجهیزات نظامی روسی هستند، از بندر انزلی بارگیری شده و توسط  حکومت اسلامی ایران از مرز نوردوز جلفا به ارمنستان انتقال داده شده اند تا در کشتار مسلمانان آزربایجان مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته منابع محلی، تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی مخصوص ارتش ایران و سپاه پاسداران ایران هم طی روزهای گذشته مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی از مرز «نوردوز» به ارمنستان منتقل کرده اند. انتقال این تجهیزات ایرانی به ارمنستان همچنان ادامه دارد.

(برای دریافت اسناد با کیفیت بالا به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام گونازتی وی مراجعه کنید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *