صفحه اصلی / ایران / ایران: خرید مواد مخدر در کمتر از ۶ دقیقه!

ایران: خرید مواد مخدر در کمتر از ۶ دقیقه!

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس حکومت ایران، آمار مصرف مواد مخدر را تکان دهنده گزارش داد و گفت: متاسفانه خرید مواد مخدر کمتر از شش دقیقه زمان می‌برد و این نشانه عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خانه ملت، (۱۸ تیرماه ۱۳۹۶)؛ رسول خضری با انتقاد از اینکه یکی از کشورهایی هستیم که بالاترین آمار اعتیاد را داریم و این آمار تکان دهنده است، گفت: «این در حالی بوده که آمار مصرف مواد مخدر کتمان می‌شود.»

وی با انتقاد از اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر «عملکرد ضعیفی» دارد، تصریح کرد: «دسترسی راحت به مواد مخدر نشانه عملکرد ضعیف این ستاد است زیرا توجهی به امر پیشگیری ندارد و به هیچ وجه عملکرد آن قابل توجیه نیست.»

او افزود: «دسترسی به مواد مخدر به گونه ای است که اگر بخواهیم یک قرص استامینوفن بخریم ۱۵ دقیقه طول می‌کشد اما خرید مواد مخدر کمتر از شش دقیقه زمان می‌برد و این نشانه کاهش دسترسی به مواد مخدر است.»

به گفته این مقام مسئول حکومت ایران؛ آمار مصرف اعتیاد نسبت به ۱۰ سال گذشته در ایران روندی «بسیار صعودی» دارد.

به گفته وی، اغلب ۲۵ کشوری که درگیر مواد مخدر هستند «وزارت مبارزه با مواد مخدر» دارند این در حالی است که در ایران تنها به «ستاد مبارزه با مواد مخدر» به ریاست، رئیس جمهور و دبیری وزیر کشور اکتفا شده است، که این دو نیز به دلایل پست و مقام های خودشان، اصلا اهمیتی به موضوع نمی دهند.

این در حالی است که اعتیاد عامل موثر «معضل طلاق» نیز در ایران است و از هر چهار ازدواج یکی به طلاق می انجامد. ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز به گونه ای عمل می کند که اول منتظر است یک فرد معتاد شود تا سپس به فکر پیشگیری بیافتد! این در حالی است که نباید دسترسی افراد به مواد مخدر اینگونه راحت مهیا شود.

البته که این امر در نظام خامنه ای کاملا هدفدار است، حکومت ایران با توزیع وسیع و ارزان مواد مخدر در داخل، جوانان را مسموم می کند و از این طریق هم آنها را بی صدا و ضعیف می کند و هم کسب درآمدی دارد.

همچنین، گروه ترویستی سپاه خود برای بدست آوردن منابع هنگفت مالی برای پیشبرد اهداف تروریستی از قاچاق مواد مخدر استفاده میکند.

سپاه در داخل ایران از اعتیاد برای جلوگیری از اعتراضات و به مثابه سرکوبی استفاده میکند و به همین دلیل نیز هرگز با گران شدن کالاها، مواد مخدر در ایران چندان گران نمی شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *