صفحه اصلی / ایران / تعطیلی تنها اپراتور تلفن همراه ترک‌ها در ایران

تعطیلی تنها اپراتور تلفن همراه ترک‌ها در ایران

آذرتل سه سال پیش با شعار «ایران تورکلری‌نین تکجه اوپراتوری» آغاز به کار کرده بود و تبلیغات تورکی این اپراتور همواره مورد اعتراض جریانات پان ایرانیست و ضدتورک بود.

به نوشته آذرتل، مشترکین این اپراتور، از پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز تماس به زبان دلخواه(تورکی و فارسی)، محتوای تورکی و فارسی در شبکه‌های اجتماعی و راهنماهای جامع و حتی سایت دوزبانه بهره‌مند بودند.

این اپراتور تلفن همراه با انتشار بیانیه ای در خصوص اتمام فعالیت خود نوشت: «با بررسی نتایج سه سال فعالیت و مقایسه آن با اهداف تعیین شده در برنامه کسب‌و‌کار خود، تصمیم بر اتمام فعالیت با نام و نشان تجاری آذرتل و ادامه خدمت‌رسانی با همان کیفیت پیشین در قالب برند دیگر این اپراتور، یعنی آپتل گرفته است.»

آذرتل افزوده: «در ابتدای فعالیتمان تلاش کردیم تا خدمات طرفداری برای هواداران باشگاه فوتبال تراکتور را به عنوان خدمتی نو به منظور ایجاد منابع درآمدی جدید برای باشگاه ارائه دهیم. اما تغییر در مالکیت و مدیریت آن باشگاه، که به طور طبیعی موجب تغییر برنامه‌­ها و رویکردها می­‌گردد، موجب اجرایی نشدن قرارداد فی­‌مابین به نحو توافق شده گشت.

از طرفی افزایش غیرقابل پیش‌­بینی اما ادامه‌­دار هزینه‌­ها جهت خرید، ارتقاء، بروزرسانی و نگهداری زیرساخت‌ها و فعالیت‌­ها، ارائه خدمات به شما همراهان را با چالش‌های جدی روبرو ساخته است؛ روندی نامطلوب که متاسفانه اقتصاد ایران و بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا را تحت تأثیر خود قرار داده است. مجموع این شرایط موجب گردید تا رویکرد خود را تغییر و ارائه خدمات به مشترکین فعلی و جدید را ذیل نام و نشان تجاری آپتل ادامه دهیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *