صفحه اصلی / ایران / تفکرات پان‌ایرانیستی قاتل تهرانی: قدرت داشته باشم همه عرب‌ها را می کُشم! + فیلم

تفکرات پان‌ایرانیستی قاتل تهرانی: قدرت داشته باشم همه عرب‌ها را می کُشم! + فیلم

اکبر خرم دین، مرد قاتلی که دختر، پسر و دامادش را در تهران به قتل رسانده، دارای تفکرات پان ایرانیستی بوده و می گوید به خون اعراب تشنه است!

این مرد قاتل که پسر کارگردانش با نام «بابک خرم دین»، دختر و دامادش را به طرز فجیعی به قتل رسانده و جسد آنها را مُثله کرده، شدیدا تحت تاثیر تفکرات نژادپرستانه پان ایرانیستی و عرب ستیزانه است و بسیاری نقش این تفکرات را در جنایات وی دخیل می دانند.

او در جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی تهران گفت: «هیچ کس به اندازه من مطالعه نکرده است.  ۱۷ سال شبانه روزی  تنها مشغولیت من خواندن کتاب بود و از زمانی هم که کرونا آمده، خانه‌ام ۳ ماه در چمخاله و بقیه در خانه، تمام خاطراتم را پاک نویس کردم و از پنج سالگی تا الان که ۸۱ ساله‌ام همه را نوشته‌ام.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام پسرش را «بابک خرمدین» گذاشته، گفت: «بخاطر اینکه ضد عرب بود. بابک ۲۲ سال با اعراب جنگید و این سبب شد که توانستیم اعراب را از ایران پاک و مقدس بیرون کنیم.»

این قاتل جانی در پاسخ به این سوال که چرا با عرب‌ها مشکل دارید؟ گفت: «من با عرب‌ها مشکل دارم. دوستشان ندارم. قدرت داشته باشم کل عرب‌ها را از بین می‌برم.»

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این فرد قاتل را محصول «تفکرات پانفارسیستی و پان ایرانیستی» دانسته اند که به بهانه «دفاع از ایران و زبان فارسی»، حکم سلاخی کردن تورک ها و عرب ها را صادر می کنند.

پیشتر پان فارسیست‌ها و ایرانشهری ها، با همین بهانه بارها عرب ها و تورک ها را به سلاخی کردن تهدید نموده اند. جالب اینکه بسیاری از این افراد نژادپرست بدون هیچ واهمه ای آزادانه در ایران فعالیت می کنند و این تفکرات تورک ستیزانه و عرب ستیزانه را در محافل رسمی ایران ترویج و تبلیغ می کنند.

یکی از این افراد «سید محمدباقر طباطبایی» استاد دانشگاههای مشهد است که با انتشار توییت هایی بارها خواستار نابودی تورک ها، عرب ها و بلوچ ها شده است.

«پیمان عارف» از مانقورت های تورک ستیز نیز پیشتر در واکنش به درخواست استقلال طلبی تورک‌ها از ایران، ملت آزربایجان‌جنوبی را به «قتل عام در آینده نزدیک» تهدید کرد.

در همان زمان،«علیرضا کیانی»، از مدیران گروه «توانا» و از اعضای گروه سلطنت‌طلب «فرشگرد» با انتشار توئیتی از کشتار تورک های آزربایجان توسط ارتش محمدرضاشاه پهلوی در ۲۱ آذر ۱۳۲۵، با افتخار یاد کرد و نوشت لازم باشد کشتار تورک های آزربایجان را تکرار می کنند!

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *