صفحه اصلی / آذربایجان / آغاز به‌کار نمایندگی رسمی تلویزیون «گوناز تی وی» در شهر واشینگتن

آغاز به‌کار نمایندگی رسمی تلویزیون «گوناز تی وی» در شهر واشینگتن

شبکه تلویزیونی «گوناز تی وی» که توسط آقای «احمد اوبالی» در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده، به صورت رسمی در واشینگتن، دی.سی نیز فعالیت می کند.

تلویزیون گوناز تی وی، با تاسیس نمایندگی رسمی در پایتخت ایالات متحده آمریکا رسما آغاز به کار کرد. هدف انعکاس صدای مردم آذربایجان جنوبی به جهانیان و همچنین انعکاس خبرهای مهم سیاسی به ملت تورک آذربایجان است.

«قنیره آتش» نیز به عنوان خبرنگار تلویزیون گوناز تی وی در تمامی نشست های رسمی و بین المللی در واشینگتن همچون کاخ سفید، مجامع بین المللی، کنگره آمریکا، پنتاگون و… حضور خواهد یافت.

تلویزیون گوناز تی وی همچنین از این پس می تواند تمامی رخ دادهای مهم را چه از منظر سیاسی، اجتماعی و یا اقتصادی از شهر واشینگتن بصورت دقیق به اطلاع مردم عزیز آذربایجان‌جنوبی در سراسر دنیا مخابره نماید.

خانم «قنیره آتش» پیش‌تر در شبکه اِی‌ان‌اس در واشینگتن فعالیت داشته و خبرها را گزارش می نمود که از این به بعد به عنوان نماینده تلویزیون گوناز تی وی فعالیت خواهد کرد.

گوناز تی وی یا تلویزیون آذربایجان جنوبی یک رسانه مستقل است و ۱۶ سال گذشته، توسط آقای احمد اوبالی تاسیس شد و برنامه های خود را از شهر شیکاگو در ایالات متحده آمریکا پخش می کند.

گوناز تی وی اقدام به بخش برنامه های متنوع ۲۴ ساعته از ماهواره های مختلف بر نقاط مختلفی از جهان شامل اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای میانه می کند.

علاوه بر این برنامه های تلویزیون گوناز تی وی به صورت آنلاین در سرتاسر جهان برای همه افراد در دسترس است.

آدرس یوتیوب: GünAzTv Youtube 

آدرس تلگرام:  https://t.me/gunaztv2004

آدرس ادمین تلگرام جهت ارسال خبر، عکس، ویدئو: https://t.me/gunaztelevision

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/gunaz.tv

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *