صفحه اصلی / آذربایجان / بازتاب سلام نظامی هواداران تراختور آذربایجان به سربازان ترک در رسانه های ترکیه + عکس

بازتاب سلام نظامی هواداران تراختور آذربایجان به سربازان ترک در رسانه های ترکیه + عکس

سلام نظامی ۸۰ هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه سهند تبریز به سربازان ترک و حمایت از عملیات ضدتروریستی باریش پیناری، بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشته است.

این حماسه بزرگ دیروز جمعه ۱۰ آبان ۹۸، در جریان دیدار تیم های تیراختور آذربایجان و استقلال تهران با حضور بیش از ۸۰ هزار ترک آذربایجان‌جنوبی  در ورزشگاه سهند تبریز روی داد.

خبرگزاری دولتی آناتولی ترکیه با انعکاس این خبر نوشت: «بسیاری از طرفداران این تیم پیش از آغاز مسابقه با دادن سلام نظامی و گرفتن و انتشار عکس یادگاری حمایت از نیروهای ارتش ترکیه و عملیات چشمه علیه تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ را ابراز داشتند.»

همچنین اکثر خبرگزاری های معتبر ترکیه مانند حبرلر «Haberler»، آ.حبر aHaber، حابرتورک «HaberTürk»، سؤزجو«Sözcü»، ان تی وی، یئنی شفق، سون دقیقه، تایم تورک، تاکویم، تورک تایم اسپور، بخش تورکی وبسایت «دیلی موشن» و … نیز در گزارش های مفصلی، به انعکاس خبر ترکان آذربایجان جنوبی از ترکیه  پرداختند.

بخش ترکی وبسایت شرکت نرم افزاری مشهور مایکروسافت نیز با انتشار این خبر نوشت: «۸۰ هزار هوادار تراکتور؛ تیم محبوب آذربایجان جنوبی یکصدا نام “ترکیه” را فریاد زدند.»

این خبر در شبکه های اجتماعی ترکیه نیز بازتاب گسترده ای داشته و سایتهای خبری ترکیه و شهروندان این کشور در توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک به انعکاس گسترده این خبر پرداخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *