صفحه اصلی / آذربایجان / بلاتکلیفی مهدی ببری بازیکن تیراختور آذربایجان که از ارتش ترکیه در برابر تروریست ها حمایت کرده بود+ فیلم

بلاتکلیفی مهدی ببری بازیکن تیراختور آذربایجان که از ارتش ترکیه در برابر تروریست ها حمایت کرده بود+ فیلم

با کینه توزی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران «مهدی ببری» بازیکن تیم تراکتور آذربایجان به دلیل حمایت از سربازان ترک در برابر تروریست های پ.ک.ک، همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

مهدی ببری بازیکن ترک اهل آذربایجان جنوبی روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ۹۸، در صفحه اینستاگرام‌اش، عکسی از سربازان ترک را منتشر کرده و از عملیات ارتش ترکیه بر علیه گروههای تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د حمایت کرده بود.

این اقدام خشم پان ایرانیست ها و هواداران گروههای تروریستی کردی را برانگیخته و وی از طرف گروههای مذکور مورد حمله قرار گرفته بود.

در آن زمان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله با انتشار اطلاعیه ای از صدور «دستور موقت» جهت جلوگیری از فعالیت های ورزشی این بازیکن آینده دار تیراختور و  تشکیل «پرونده» برای او خبر داد.

با گذشت نزدیک به پنج ماه، هنوز حکمی درباره این بازیکن محبوب ترک صادر نشده و مسئولان ایران او را در بلاتکلیفی نگه داشته اند.

خبر محروم کردن «مهدی ببری» انعکاس وسعیی در رسانه های ترکیه داشت و اکثر خبرگزارهای معتبر این کشور مانند ت.رت، سی‌ان‌ان تورک، ان تی وی، آناتولی، خبر ۷، ینی شفق، سون دقیقه و… آنرا پوشش دادند.

شمار زیادی از شهروندان ترکیه نیز در توئیتر و اینستاگرام، ضمن حمایت از این بازیکن با غیرت تیراختور اقدام مغرضانه و ترک ستیزانه فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کردند. برخی از کاربران نیز خواستار حمایت دولت ترکیه از این بازیکن آذربایجانی و انتقال وی به باشگاههای ترکیه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *