صفحه اصلی / آذربایجان / توییت‌هایی که زمینه سربه‌نیست شدن خبرنگار آذربایجانی را توسط سپاه فراهم کرد – تصویر و ویدئو

توییت‌هایی که زمینه سربه‌نیست شدن خبرنگار آذربایجانی را توسط سپاه فراهم کرد – تصویر و ویدئو

«مهشاد کریمی»خبرنگار فعال اهل آزربایجان‌جنوبی در خبرگزاری ایسنا در حادثه مشکوک واژگونی اتوبوس در سولدوز (نقده) جان خود را از دست داد.

بسیاری از کاربران اینترنتی و خبرنگاران بازمانده حادثه واژگونی اتوبوس در سولدوز، به عمدی بودن واژگونی اتوبوس خبرنگاران تاکید دارند.

یکی از خبرنگاران می گوید که «عمدا یک اتوبوس قراضه که دنده اش کار نمی کرد و ترمز نداشت، سوارمان کرده بودند.» در ویدئویی که مشاهده می کنید، طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، با انتقاد شدید فعالان مدنی در رسانه های اجتماعی روبه‌رو شد.

شب گذشته و در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست، عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست برای دیدار با خبرنگاران به هتل محل اقامت آنها رفت و اینگونه مقابل خبرنگاران نشست.

کاربران اینترنتی نیز می گویند که اتوبوس حامل خبرنگاران به عمد واژگون شد تا تعداد زیادی از خبرنگاران کشته شوند!

یکی از کاربران در توییتر می نویسد: «توییت‌هایی از مهشاد کریمی، خبرنگار محیط زیست آزربایجانی، باعث شد سپاه تروریستی او و یک اتوبوس پُر از خبرنگار دیگر را سر به نیست کند، تا مبادا از فساد و جنایات سپاه و درکل رژیم پرده بردارند.»

اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های ایران که برای تهیه گزارش احیای دریاچه اورمو، به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی شهرستان سولدوز واژگون شد.

در این حادثه تعدادی از خبرنگاران کشته و مجروح شدند؛ که مهشاد کریمی نیز یکی از این خبرنگاران بود.

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *