صفحه اصلی / آذربایجان / حمله نژادپرستان چاقو کش درگیلان به کامیون کمک‌های آذربایجان به سیل‌زدگان ترکمن صحرا

حمله نژادپرستان چاقو کش درگیلان به کامیون کمک‌های آذربایجان به سیل‌زدگان ترکمن صحرا

نژاد پرستان ضد آذربایجان-ضد ترک در گیلان با چاقوبه کامیون حامل کمک‌های مردمی آذربایجان به سیل‌زدگان ترکمن‌صحرا(ترکمنستان جنوبی) حمله کردند.

بنا بر گفته های شاهدان عینی آنها با الفاظ رکیک بنر ترکی مقابل خودرو را پاره کرده و با چاقو چادر کامیون را پاره کردند

به گزارش گاماج به نقل از منابع و مطبوعات داخلی آذربایجان جنوبی صبح دیروز کامیون حامل کمک‌های مردمی شهرهای اورمیه، اردبیل و خیاو”مشکین شهر” مورد حمله افراد نژادپرست چاقو کش در استان گیلان قرار گرفت که دلیل این اقدام از سوی سرنشینان خودرو وجود بنر به زبان ترکی آذربایجانی مقابل خودرو عنوان شده است.

یکی از سرنشینان کامیون در مصاحبه با مطبوعات محلی آذربایجان با تایید خبر فوق گفته است: تعداد زیادی از افراد محلی در مسیر آستانه اشرفیه و رشت با چاقو به سمت خودرو حمله‌ کرده و مانع حرکت ما شدند.

سرنشین کامیون حامل کمک‌های مردمی در پاسخ به اینکه آیا هدف مهاجمان سرقت بود یا خیر گفت: مهاجمان به دلیل نوشته ترکی که در پلاکادر مقابل خودرو بود به ما حمله کردند و با مشت و لگد به درب خودرو از ما می‌خواستند به شهر خود بازگردیم که در نهایت و بعد ساعاتی توقف با وساطت ریش‌سفیدان به طرف ترکمن‌صحرا حرکت کردیم.

درحالیکه سیل زدگان ترکمنستان جنوبی(ترکمن صحرا)، با بی توجهی سلبریتی ها، دولت و صداوسیمای ایران مواجه شدند، فعالان ملی آذربایجان جنوبی به روش های مختلف وبا وجود مانع سازی های نیروهای حکومتی و نژاد پرستان ترک-آذربایجان ستیز، به یاری برادران و خواهران ترکمن شان شتافتند.

لازم به ذکر است نیروهای به اصطلاح انتظامی و پلیس در خصوص تامین امنیت این کمک های مردمی نیز به وظیفه خود عمل نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *