صفحه اصلی / آذربایجان / زنوزی: اجازه نمی دهند تیراختور آذربایجان قهرمان شود+ فیلم

زنوزی: اجازه نمی دهند تیراختور آذربایجان قهرمان شود+ فیلم

مالک باشگاه تیراختور آذربایجان اعلام کرد در ایران اجازه نمی دهند تیم تیراختور آذربایجان قهرمان لیگ شود.

محمدرضا زنوزی، شامگاه شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۸، در برنامه «فرمول یک» تلویزیون ایران گفت: «من طرفدار تراکتور و ماشین‌سازی هستم که قبلاً نامش گسترش فولاد بود. ما طرفدار تیم‌های ترک هستیم.»

زنوزی در خصوص فساد و تبعیض سازمان یافته در ساختار وزارت ورزش ایران گفت: «مشکلات اصلی ما داخل تیم نیست، بلکه چیزهای دیگر است که کاری از دستمان برنمی‌آید تا اصلاح کنیم. این موضوع را زیاد می‌گوییم، اما کسی گوش نمی‌دهد.»

زنوزی افزود: «مشکلات اساسی شامل نفوذ وزارت ورزش در فدراسیون است و تیم‌های خاص را مدیریت می‌کنند که سهام‌دار این تیم‌ها نیز هستند. پرسپولیسی بودن وزیر ورزش شایعه است؟ خود آقای انصاری‌فرد از این تریبون اعلام کردند که ایشان شبانه با هیأت مدیره جلسه گذاشته و تصمیم می‌گیرند و تقریباً سه چهار روز قبل، آقای انصاری‌فرد این موضوع را اعلام کرد. در تمامی موضوعات، این شکلی است.»

مالک باشگاه تیراختور درباره نقش دست های پشت پرده در ناکامی های تیراختور آذربایجان گفت: «هر وقت اجازه بدهند تراکتور قهرمان لیگ برتر می‌شود. دلیل باخت‌های ما چه چیزی است؟ شما فیلم‌ها را نگاه کنید، بنده نمی‌گویم در داوری‌ها اتفاق خاص می‌افتد، ولی معتقدم که تعصب در داوری‌ها وجود دارد، البته اگر از جای دیگر سفارش نشده باشد.»

او سوت زدن داورهای ایران به نفع تیم های حکومتی «پرسپولیس و استقلال» و به ضرر تیم تیراختور آذربایجان و «فساد سازمان دهی شده در لیگ فوتبال ایران»  را عامل قهرمان نشدن تیراختور برشمرد.

او درباره تبعیضات سیستماتیک صدا و سیمای ایران بر علیه تیراختور آذربایجان نیز گفت: «مدیریت اشتباه و قضاوت نادرست در رسانه ملی توسط مجری و گزارشگر توأم با تعصبات خاص باعث این موضوعات می‌شود و انتظار نداشته باشید اصلاح شود. سه تیم پرهوادار را همه می‌شناسیم، چرا شبکه سه فقط متعلق به دو تیم تهرانی است؟ معتقدم هواداران تراکتور بیشتر از تیم‌های تهرانی است، به اندازه آنان به تراکتوری‌ها هم بها دهند.»

زنوزی در پایان موفقیت خود را مدیون مردم آذربایجان دانست و گفت: «من اگر امروز زنوزی شدم، با حمایت همشهریان من بوده است. تراکتور برای ما یک هویت است که ان‌شاءالله یک جام از دو جام را امسال کسب کنیم. از هم‌زبانانم تقاضا دارم از کرونا نترسند، ولی مواظب باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *