صفحه اصلی / آذربایجان / سرویس امنیتی آذربایجان صدای «تروریست‌های پ‌ک‌ک» در جنگ قره باغ را پخش کرد – ویدئو

سرویس امنیتی آذربایجان صدای «تروریست‌های پ‌ک‌ک» در جنگ قره باغ را پخش کرد – ویدئو

ارمنستان از مزدوران و تروریست‌های خارجی از جمله اعضای گروه‌های تروریستی کرد که از عراق و سوریه آورده شده‌اند، در تجاوز نظامی خود علیه اراضی جمهوری آذربایجان (آزربایجان) استفاده می‌کند.

سرویس امنیت دولتی کشور جمهوری آزربایجان شمالی (DTX) رسماً تائید که «تروریست‌های پ.ک.ک» برای ارمنستان می‌جنگند.

سرویس امنیتی آزربایجان عصر  امروز سه شنبه، ۱۵ مهرماه گزارش داد: «ارمنستان از مزدوران و اعضای گروه‌های تروریستی کرد که از عراق و سوریه آورده، در تجاوز قاراباغ استفاده می‌کند.»

سرویس امنیتی آزربایجان مکالمات رادیویی تروریست‌های مرتبط با پ.ک.ک را که در عملیات نظامی علیه کشور آزربایجان جنگیده‌اند را رهگیری کرده است.

در ضبط‌های صوتی مذکور، تروریست‌ها می‌گویند که اوضاع در طرف ارمنستان وخیم است و تلفات زیادی داده‌اند. آن‌ها از استفاده بسیار مؤثر از هواپیماهای بدون سرنشین توسط آزربایجانی ها مکالمه می‌کنند.

همچنین تروریست‌های پ.ک.ک در مکالمات خود می‌گویند که «فریب اطلاعات ارامنه» را خورده‌اند و از آمدن به منطقه درگیری پشیمان هستند.

به گزارش خبرنگار رادیوی بین‌المللی فرانسه در خان کندی نیز؛ تروریست‌های لبنان، سوریه و آمریکای لاتین (جنوب قاره آمریکا) در قاراباغ علیه آزربایجان می‌جنگند.

پیش‌تر نیز، روزنامه صاباح ترکیه به اطلاعاتی دست یافته بود که اثبات می‌کرد، ارمنستان با سازمان‌های تروریستی پ.ک.ک / ی.پ.گ به توافقاتی دست یافته است.

همچنین، حکومت ایران در همکاری با تروریست‌ها، در نقل و انتقالات اعضای تروریست‌ها از سوریه به ارمنستان سهیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *