صفحه اصلی / آذربایجان / شرایط عضویت و دریافت کارت عضویت در جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی «گاماج» + ویدئو

شرایط عضویت و دریافت کارت عضویت در جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی «گاماج» + ویدئو

آقای احمد اوبالی یکی از اعضا موسس تشکیلات گاماج و موسس تلویزیون گوناز تی وی به تشریح نظام نامه عضویت و دریافت کارت عضویت در جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی «گاماج» پرداخت.

احمد اوبالی شامگاه جمعه (۲۵ بهمن) در برنامه تلویزیونی زنده گوناز تی وی، درباره اساس نامه و سند راهبردی جبهه ملی آزادی آذربایجان جنوبی «گاماج» و نحوه عضویت در این تشکیلات سخن گفت.

آقای اوبالی درباره شرایط عضویت در تشکیلات گاماج گفت:

-تمامی اشخاص آذربایجانی از آذربایجان جنوبی که به سن ۱۸ سال تمام رسیده باشد و نظام نامه و سند راهبردی گاماج را بپذیرند و همچنین قابلیت فعالیت داشته باشند، می توانند در این تشکیلات عضو شوند. اما بدلیل مسائل امنیتی، تشکیلات گاماج هیچ عضو و یا نماینده ای رسمی در آذربایجان جنوبی و کشوری که ایران خوانده می شود نخواهد داشت. با این حال کسانی که در ایران زندگی زندگی می توانند با برقراری ارتباط با گاماج حسن نیت و طرفداری از این تشکیلات را اعلام کننند. همچنین آذربایجانی های جمهوری آذربایجان و کشورهای دیگر نیز نه بصورت رسمی بلکه مانند طرفدار می توانند از تشکیلات گاماج حمایت و در راستای سند راهبردی تشکیلات فعالیت کنند.

-عضویت در تشکیلات گاماج فردی است.

-عضویت در تشکیلات گاماج می تواند به صورت محرمانه و یا غیرمحرمانه باشد. برای عضویت غیرمحرمانه و آشکار شخص می تواند با تکمیل فرم عضویت آن را برای کمیته تشکیلات گاماج ارسال کند. کسانی هم که خواهان عضویت بصورت مخفی و غیرمحرمانه باشند نیز می توانند با کمیته مرکزی گاماج ارتباط برقرار کنند. هویت عضوهای مخفی در کمیته مرکزی گاماج محرمانه خواهد ماند. عضویت مخفی برای کسانی است که نمی خواهند هویت آنها آشکار شود و به صورت غیرعلنی خواهان فعالیت هستند.

-درخواست عضویت را کمیته مرکزی گاماج مورد بررسی قرار خواهد داد.

-برای اعضایی که خواهان فعالیت آشکار باشند کارت عضویت صادر خواهد شد. اگر فعالیت عضو از سوی کمیته مرکزی تایید شود به مراتب مدت اعتبار کارت عضویت نیز تمدید خواهد شد.

-عضویت افتخاری در تشکیلات گاماج شامل آذربایجانی هایی می شود که از آذربایجان جنوبی نباشند.

-اعضای گاماج دارای حقوق زیر هستند

۱- شرکت در نشست ها و کنگره گاماج

۲- انتخاب هیئت اداری و رهبری گاماج

۳- مشخص کردن سیاست عمومی گاماج و مذاکره درباره فعالیت های مربوط به تشکیلات و همچنین نقد و بررسی فعالیت های صورت گرفته در تشکیلات.

برای مطالعه کامل سند راهبری جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی «گاماج» بر روی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *