صفحه اصلی / آذربایجان / کانال نزدیک به نماینده خائن تکاب، افشاگران تحرکات کردهای مهاجر در این شهر را تهدید کرد

کانال نزدیک به نماینده خائن تکاب، افشاگران تحرکات کردهای مهاجر در این شهر را تهدید کرد

افشاگری درباره توطئه ها و تحرکات موذیانه کردهای مهاجر در شهر تیکان تپه(تکاب)، خشم کانال تلگرامی «تکاب من» نزدیک به «همایون هاشمی» نماینده خائن این شهر را برانگیخت.

کانال تلگرامی «تکاب من» بدون اشاره به تحرکات خطرناک کردهای مهاجر، اعضای کرد شورای شهر و شهردار دیواندره ای تکاب و نقش آنها در برچیدن «نماد تکم» از شهر تکاب و نصب «نماد پژاک» در این شهر، تمام این تحولات را توطئه «رسانه های معاند» نامید و خواستار برخورد نیروهای امنیتی با افشاگران این توطئه ها شد.

کانال «تکاب من» درگیری کردهای مهاجر هوادار «ناصح محمدخانی»؛ شهردار بیگانه این شهر با شهروندان ترک تکاب که به دستگیری ۱۱۶ نفر منجر شده را «درگیری چند جوان شرب خمر کرده» نامیده تا گستاخی کردهای مهاجر در تهدید شهروندان ترک را لاپوشانی نماید.

در حالیکه این درگیری گسترده زمانی روی داده که «سعدی دشتی» از هواداران شهردار، یک جوان ترک را مورد ضرب و شتم قرار داده و شهروندان ترک را تهدید می کند که «ما از کسی باکی نداریم بزودی با سلاح وارد خانه های شما می شویم و شما را از شهر بیرون می کنیم.»

این رسانه در پایان از «مقامات قضایی، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کشور» خواسته تا با کسانیکه درباره تحرکات خطرناک گروههای افراطی کردی در تکاب افشاگری می کنند «بشدت برخورد» کند.

کانال تلگرامی «تکاب من» توسط «بهروز میرازیی شیرمرد» رئیس دفتر و مشاور «همایون هاشمی» نماینده خائن تکاب خط دهی و اداره می شود و به بهای منافع شخصی و رای گیری از کردها، با جریانات افراطی کردی همکاری می کند و چوب حراج به هویت ترکی و حیثت تکاب آذربایجان می زند.

این کانال ماه گذشته نیز پس از آنکه دانشجویان ترک تکاب در اقدامی اعتراضی به جای «همایون هاشمی» نماینده بی‌مصرف این شهرستان، دو کیلو سیب زمینی در جای وی قرار دادند بشدت برآشفته و خواستار برخورد با دانشجویان منتقد شده بود.

تنش ها بین ترک های تیکان تپه و کردهای مهاجر پس از انتصاب «ناصح محمدخانی» به عنوان شهردار، به شدت افزایش یافته است. محمدخانی اهل شهر دیواندره است و با حمایت «همایون هاشمی» نماینده خائن تکاب و «سمیه الماسی» و «حسین میکائیلی» از اعضای کُرد شورای شهر، به شهرداری تکاب انتخاب شده است.

ناصح محمدخانی پیشتر در مهرماه ۹۸، المان موسوم به دف را در محله شریف آباد این شهر نصب کرد که در داخل آن نماد گروه تروریستی پژاک تعبیه شده بود. این نماد پس از اعتراضات گسترده شهروندان تکاب از داخل این المان برچیده شد.

«حسین میکائیلی» عضو افراطی و کردزبان شورا نیز در آبانماه ۹۷، از طرف شعبه ۴ بازرسی دادسرای عمومی و انقلاب اورمیه به «دریافت رشوه، اختلاس و کلاهبرداری» محکوم شد اما با حمایت های نماینده خائن تکاب، از اخراج وی از شورا ممانعت بعمل آمد و او اکنون بر کرسی ریاست شورای شهر تکاب تکیه زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *