صفحه اصلی / آذربایجان / گفتگوی احمد اوبالی با شبکه نتورک وست وود وان رادیوهای «دبیلیو ام ای ال اف ام، ۷۷دبیلیو ای بی سی و دبیلیو ال اس » آمریکا درباره تحولات و اعتراضات ایران

گفتگوی احمد اوبالی با شبکه نتورک وست وود وان رادیوهای «دبیلیو ام ای ال اف ام، ۷۷دبیلیو ای بی سی و دبیلیو ال اس » آمریکا درباره تحولات و اعتراضات ایران

آقای احمد اوبالی، از موسسین تشکیلات گاماج و بنیانگذار و موسس تلویزیون آذربایجان‌ جنوبی «گوناز تی وی» و درباره تحولات و اعتراضات اخیر ایران به گفتگو با شبکه نتورک وست وود وان, رادیوهای «دبیلیو ام ای ال اف ام، ۷۷دبیلیو ای بی سی  و دبیلیو ال اس » آمریکا پرداخت.

آقای «جان بتچلر» مجری برنامه در ابتدا با تقدیر از فعالیت های آقای احمد اوبالی و درج شدن نام او در مجله «شیکاگو مگازین» آخرین وضعیت ایران را از آقای اوبالی جویا شد.

موسس تلویزیون گوناز تی وی در سخنانش تاکید داشت جمعیت زیادی از مردم ایران روز به روز فقیرتر می شوند.

آقای اوبالی درباره چرایی فقیرترشدن مردم گفت: این واقعیت است که پول و دارایی مردم از آنها دزیده و سپس جایی در خارج از کشور برای اهداف جمهوری اسلامی هزینه می شود.

او ادامه داد: البته که مسئولان ایران در اعتراضات خیابانی اخیر صدای مردم را شنیدند اما به مطالبات آنها توجهی نکردند. چرا که آنها (مسئولین) معتقدند که برای بقاء نظام مردم بجای طلب دموکراسی و آزادی بهتر است تا بدنبال تامین غذا و مایحتاج روزانه خود باشند تا مطالبات دموکراسی محور در حاشیه قرار گیرد و به نظر می رسد این تئوری مورد توجه رژیم باشد.

احمد اوبالی همچنین با اشاره به تحولات دو هفته اخیر و پس از کشته شدن قاسم سلیمانی و آغاز مجدد اعتراضات، گفت: اعتراضات مردم متداوم و ادامه دار است، مردم تنها به خانه می روند و مجددا به خیابان باز می گردند مانند آنچه در عراق و بغداد روی می دهد.

برای مشاهده فایل صوتی کامل این گفتگو اینجا را کلیک کنید

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *