صفحه اصلی / ایران / انفجار شدید در غرب تهران + ویدئو

انفجار شدید در غرب تهران + ویدئو

بامداد امروز انفجاری شدید در حوالی شهر قدس و گرمدره روی داد. رسانه های اسرائیل از انفجار انبار موشک سپاه پاسداران خبر می دهد.

ادی کوهن، مشاور امنیتی و تحلیلگر اسرائیلی نقشه محل‌های انفجار بامداد امروز را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. طبق ادعای این مقام اسرائیلی محل انفجار مابین کرج، شهریار و قدس  روی داده است.

کانال ۲۰ اسرائیل نیز از انفجار انبار موشکی سپاه در غرب تهران خبر می دهد.

طبق ویدئوهایی که منتشر شده شدت انفجار بسیار زیاد و از داخل شعله های آتش نیز انفجارهای پی در پی روی می دهد.

با این حال صبح روز جمعه نماینده شهریار و شهر قدس در مجلس ایران تکذیب کرد که در این منطقه انفجاری رخ داده است. همچنین، خبرگزاری فارس از قول لیلا واثقی، فرماندار شهر قدس هر گونه انفجاری در این منطقه را تکذیب کرد.

به گزارش «فارس نیوز» واثقی گفت: «هیچ انفجاری در شهر قدس و حتی گرمدره اتفاق نیفتاده و قطعی برق مربوط به روبروی بیمارستان 12 بهمن در ساعت 22 شب گذشته بوده است.»

شب گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی از قطعی برق در شهر قدس خبر داده بودند. حسین حق‌وردی نماینده شهرقدس و شهریار  نیز قطعی برق در این منطقه را ناشی از «فعالیت دوستان اداره برق دانست.»

این چندمین انفجاری است که از چند هفته گذشته تا کنون در ایران خبرساز می‌شود.

پنج‌شنبه شب پنجم تیر نوری نارنجی در آسمان شرق تهران دیده شد که مقام‌ها علت آن را «انفجار مخزن گاز» در منطقه نظامی پارچین عنوان کردند. اندکی بعد تصاویر ماهواره‌ای نشان داد که این انفجار در خجیر، واقع در 20 کیلومتری پارچین رخ داده که ایران برنامه موشکی خود را در آن پیش می‌برد.

پس از آن در ۱۲ تیر انفجاری در یکی از سوله‌های تأسیسات هسته‌ای نطنز رخ داد که به گفته شورای عالی امنیت ملی ایران، دلیل آن روشن شده اما به دلیل ملاحظات امنیتی فعلا آن را نمی‌توان علنی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *