صفحه اصلی / ایران / قتل شهروند بلوچ توسط نیروی انتظامی ایران پس از بازداشت در ایرانشهر

قتل شهروند بلوچ توسط نیروی انتظامی ایران پس از بازداشت در ایرانشهر

یک شهروند بلوچ که اشتباها به ظن راه پاک کنی مواد مخدر بازداشت شده بود سپس برای پرونده سازی در پایگاه انتظامی ایرانشهر با سه تیر خلاص کشته شد.

به گزارش گاماج به نقل از کمپین فعالین بلوچ، “ناصر جنگی زهی پناه” اهل مچکور سرباز پس از بازداشت توسط ماموران انتظامی ایرانشهر شکنجه شده و پس از آن با سه تیر خلاص کشته شد.

نامبرده صبح دیروز ۲۸ آذر ۹۸ هنگامی که از سرکور به سمت ایرانشهر در حرکت بود نزدیک “پل چمنی” ایرانشهر توسط ماموران انتظامی متوقف شده و بازداشت شد.

ماموران وی را متهم به راه پاک کنی کاروان مواد مخدر کرده و او را بازداشت کرده و با خود به ایرانشهر بردند.

ساعاتی بعد اما جسد وی در حالی که سه تیر به سر، قلب و پایش اصابت کرده بود توسط ماموران انتظامی به سردخانه ایرانشهر تحویل داده شد.

یک منبع مطلع در این باره گفت: “ناصر صبح ۲۸ آذر ۹۸ از مچکور برای تعمیر ماشینش به سمت ایرانشهر حرکت کرد که در منطقه پل چمنی ماموران راه را بسته بودند. نیم ساعت قبلش ماموران در همان منطقه با یک کاروان مواد مخدر درگیر شده بودند که یکی از آنها را هم کشته بودند ناصر نیم ساعتی بعد از این واقعه از مسیر میگذشت که بدون هیچ دلیلی به اتهام راه پاکی کاروان مواد مخدر بازداشتش کردند ، اون گفته اگر من راه پاکن بودم باید قبل کاروان موادی رد میشدم نه بعد اینکه کاروان موادی رد شده ولی توجه نکرده و ناصر را با خود بردند.”

این منبع افزود: ناصر را با خود به پاسگاه ایرانشهر برده و شکنجه کردند و بعد سه تیر به سر، قلب و پایش زده و جسدش را به سردخانه ایرانشهر تحویل دادند.

این منبع ادامه داد: “ناصر یک مادر پیر داشته که وقتی خبر کشته شدن فرزندش را بهش دادن سکته کرده و بیهوش شده و در بیمارستان بستری کردند”

این منبع همچنین گفت: شب گذشته ساعت ۷ جنازه وی تحویل گرفته شد و سپس ساعت ده شب بر وی اقامه نماز شده و برای کفن و دفن بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *