صفحه اصلی / ایران / وبسایت آپارات در اقدامی فاشیستی شروع به حذف ویدئوهای مرتبط به ترک ها کرده است

وبسایت آپارات در اقدامی فاشیستی شروع به حذف ویدئوهای مرتبط به ترک ها کرده است

وبسایت «آپارات» در ایران در اقدامی فاشیستی و تورک ستیزانه شروع به حذف ویدئوهای مرتبط با تورک ها از روی صفحه خود کرده است.

آپارات مهم‌ترین وب‌سایت اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است که با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران، رشد چشمگیری یافته و توانسته است کاربران بسیاری را در داخل ایران جذب کند.

این سایت در اقدامی نژادپرستانه به حذف ویدئوهای تورکی و هر آنچه که مرتبط با تاریخ و فرهنگ تورک ها و آزربایجان است، روی آورده است. آهنگ تورکی «ساری گلین»، آهنگ تورکی «شهیدلر اؤلمز، بیزیم اوچون» و تیزر فیلم تاریخی «تومروس»، تنها نمونه هایی از ویدئوهای مرتبط با تورک هاست که در روزهای گذشته از این سایت حذف شده است.

آپارات در حالی ویدیو‌های مرتبط با تورک ها را حذف می کند که این سایت پر از صفحات و ویدیوهایی است که مروج فاشیسم فارسی هستند و هزاران ویدئوی مربوط به پان ایرانیسم و نژادپرستی فارسی در آن موجود است.

مدیرعامل آپارات «محمد جواد شکوری مقدم» است او در اوایل آبانماه به خاطر انتشار یک ویدئو توسط یکی از کاربران این سرویس اینترنتی، به ۱۰ سال حبس در دادگاه بدوی محکوم شده است. در این ویدئو مصاحبه‌گر از کودکان می‌پرسیده «آیا می‌دانید چگونه به دنیا آمده‌اید؟» و بر این اساس وی به اتهام «اشاعه فحشا» محکوم شده است.

بنظر می رسد اقدام اخیر آپارات در حذف ویدئوهای مرتبط با تورک ها هم تحت فشار مسئولان قضائی و امنیتی ایران صورت گرفته باشد چرا که طی سالهای گذشته ویدئوهای مرتبط با تورک ها بدون هیچ مشکلی در این سایت انتشار می یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *