صفحه اصلی / جهان / کانادا جواز فعالیت «بنیاد فرهنگ آناتولی» را به دلیل ارتباط با تروریستها باطل کرد

کانادا جواز فعالیت «بنیاد فرهنگ آناتولی» را به دلیل ارتباط با تروریستها باطل کرد

اداره مالیاتی کانادا اعلام کرده که بنیاد فرهنگی آناتولی از سال ۲۰۱۱ بدین سو ۱۶۰ هزار دلار کانادا به گروه تروریستی پ.ک.ک کمک کرده است.

کانادا جواز فعالیت «بنیاد فرهنگ آناتولی» به عنوان یک موسسه خیریه را به دلیل کمک مالی به گروه تروریستی پ.ک.ک باطل کرده است.

اداره مالیاتی کانادا پس از بررسی اسناد این موسسه اعلام کرده که بنیاد فرهنگی آناتولی از سال ۲۰۱۱ بدین سو ۱۶۰ هزار دلار کانادا به گروه تروریستی پ.ک.ک کمک کرده است.

این موسسه که پیش از این به عنوان یک موسسه خیریه فعالیت می‌کرده، با فریب مردم این مقدار پول را تحت عنوان کمک به غیرنظامیان، زنان و کودکان بی‌خانمان سوری جمع آوری کرده است.

در این گزارش آمده که کانادا پ.ک.ک را به عنوان یک گروه تروریستی می‌شناسد و کمک یک موسسه فعال در این کشور از پ.ک.ک غیرقانونی است.

این موسسه از این پس قادر به جمع آوری کمک مالی از مردم به عنوان یک موسسه خیریه را نخواهد داشت.

در بخش تجزیه و تحلیل این گزارش ۱۱۰ صفحه ای نوشته شده که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ «بنیاد فرهنگ آناتولی»، به عنوان یک بنیاد به اصطلاح خیریه برای تأمین مالی فعالیت گروه های مرتبط با پ.ک.ک در تلاش بوده است.

انجمن ها، بنیادها و مراکز اجتماعی متعددی در کانادا و بخصوص در تورنتو وجود دارد که با گروههای تروریستی YPG و PKK در ارتباط هستند و از آنها حمایت می کنند.

متن اصلی این گزارش ۱۱۰ صفحه ای را می توانید از اینجا دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *