صفحه اصلی / آذربایجان / سر دادن شعار «قاراباغ بیزیم دیر» در بازی تیم نود اورمیه

سر دادن شعار «قاراباغ بیزیم دیر» در بازی تیم نود اورمیه

هواداران آذربایجانی در ورزشگاه تختی اورمیه در اعتراض به حمایت ایران از ارمنستان غاصب، شعار «قاراباغ بیزیم دیر، بیزیم قالاجاق» سر دادند.

به گزارش گاماج به نقل از گوناز تی وی، عصر دیروز شنبه ۱۸ اسفندماه ۹۷، در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، دیدار دو تیم فوتبال نود اورمیه و شاهین بوشهر در ورزشگاه تختی اورمیه برگزار شد.

در این بازی شمار زیادی از هواداران آذربایجانی حضور یافتند و در اعتراض به سیاست های ایران در قبال قره باغ اشغالی، شعار  «قاراباغ بیزیم دیر، بیزیم قالاجاق» سر دادند.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه ۸ اسفندماه ۹۷، در حالکیه ملت آذربایجان در حال برگزاری مراسم سالگرد قتل عام مسلمانان بی دفاع شهر خوجالی قره باغ توسط ارمنی ها بودند، نخست وزیر ارمنستان در صدر هیاتی عالیرتبه وارد تهران شد و مورد استقبال «آیت الله خامنه ای» و «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران قرار گرفت.

«نیکول پاشینیان» پس از دیدار با مقامات ایران در جمع ارمنی ها در باشگاه آرارات تهران به سخنرانی پرداخت در این باشگاه پارچه نوشته ای نصب شده بود که بر روی آن نوشته شده بود «قره باغ متعلق به ارمنستان است!»

این اقدام موهن ارمنی ها خشم شهروندان آذربایجانی را برانگیخت و اعتراضات زیادی را به همراه داشته است اما نهادهای امنیتی ایران به جای برخورد با ارمنی ها، ۲۹ نفر از جوانان معترض آذربایجانی مدافع مسلمانان قره باغ را دستگیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *