صفحه اصلی / آذربایجان / شعار «آذربایجان بیر اولسون» در ورزشگاه اورمیه + فیلم

شعار «آذربایجان بیر اولسون» در ورزشگاه اورمیه + فیلم

هواداران آذربایجانی در بازی تیم دوخسان(نود) اورمیه شعارهای ملی سر دادند.

به گزارش گاماج به نقل از گوناز تی وی، عصر دیروز سه شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۹۸، در هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدار دو تیم «دوخسان اورمیه» و «مس رفسنجان» در ورزشگاه تختی اورمیه پیگیری شد.

در این دیدار هواداران آذربایجانی بارها شعارهای «آذربایجان وار اولسون، مرکزی تبریز اولسون» و «تبریز باکی آنکارا، بیز هارا فارسلار هارا» سر دادند.

 
در این دیدار، تیم «دوخسان اورمیه» موفق شد با تک گل «محمد عبادزاده»، یک بر صفر «مس رفسنجان» صدر نشین را شکست دهد و علیرغم کارشکنی های استاندار غیربومی و مسئولان غیربومی ورزشی استان آذربایجان غربی، در لیگ دسته اول ماندنی شود.

نیروهای امنیتی ایران در این دیدار از ورود پرچم تیراختور به استادیوم اورمیه جلوگیری کردند و شمار زیادی از پرچم‌های تیراختور هواداران اورمیه ای را ضبط کردند.

تیم «دوخسان» در این فصل از تبریز به اورمیه هدیه داده شد. این تیم دسته اولی پیشتر «گسترش فولاد» نام داشت و پس از انتقال به اورمیه به دوخسان(نود) اورمیه تغییر نام داد.

با اینکه مردم غرب آذربایجان از انتقال این تیم به اورمیه شادمان شدند اما مسئولان غیربومی استان آذربایجان غربی از جمله «شهریاری» استاندار و «چمن گلی» مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با کارشکنی های مختلف، سعی دارند مانع موفقیت این تیم شوند.

پیشتر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نود اورمیه با انتقاد از رفتار دوگانه استاندار بیگانه آذربایجان غربی، گفت شهریاری به تیم دسته دومی «سردار بوکان» کمک میلیونی می کند اما کمکی به تیم دسته اولی «نود اورمیه» نمی کند.

«شهریاری»؛ استاندار بیگانه آذربایجان غربی، کردزبان و اهل شهر بجنورد خراسان شمالی است. «عبدالله چمن گلی»؛ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هم کردزبان و اهل شهر سقز می باشد.

این دو مسئوول بیگانه و خائن به ملت آذربایجان، توسط اصلاح طلبان به غرب آذربایجان تحمیل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *