صفحه اصلی / آذربایجان / مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز بر اثر کرونا جان باخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز بر اثر کرونا جان باخت

محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از چندین روز مبارزه با این ویروس عصر دیروز پنجشنبه درگذشت.

او از مهر سال ۹۷ به عنوان مدیرعامل در سازمان آتش‌نشانی تبریز مشغول به خدمت بود و همواره از هیچ تلاشی برای امدادرسانی و خدمت به همشهریان خود در صحنه‌های نبرد با آتش دریغ نکرد.

قلیزاده در حادثه آتش‌سوزی اخیر بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد و با از جان گذشتگی در میان شعله‌های آتش، به مدیریت و فرماندهی آتش‌نشانان فداکار تبریز پرداخت.

این مامور وظیفه شناس آذربایجانی، در عملیات‌های اخیر ضدعفونی معابر که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شد، به صورت شبانه‌روزی حضور می‌یافت و به این ویروس مبتلا شد و روز پنجشنبه درگذشت.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تاکنون در استان آذربایجان شرقی ۶۸۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۵۹ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

مسئولان ایران علیرغم هشدارهای کارشناسان، از قرنطینه کردن شهر «قم» به عنوان کانون اولیه ویروس کرونا در ایران جلوگیری کردند و با گسترش این ویروس، سراسر کشور از جمله آذربایجان جنوبی را با یک فاجعه بزرگ مواجه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *