صفحه اصلی / جهان / اجساد ۲۴۸ تروریست پ‌ک‌ک در سردخانه های ارمنستان به حال خود رها شده اند

اجساد ۲۴۸ تروریست پ‌ک‌ک در سردخانه های ارمنستان به حال خود رها شده اند

اجساد ۲۴۸ عضو گروه تروریستی پ ک ک که در جنگ ۴۴ روزه قاراباغ برای حمایت از اشغالگران ارمنی به منطقه اعزام شده بودند، در سردخانه های ارمنستان به حال خود رها شده اند.

به گزارش وبسایت «حابرلر» ترکیه، وزارت بهداشت ارمنستان اعلام کرد ۲۴۸ جسد از جنگ قاراباغ در سردخانه‌های ایروان به حال خود رها شده اند که متعلق به ارمنستان نیست.

رسانه های ارمنستان نوشتند که این اجساد متعلق به «شبه نظامیانی است که  از خارج به ارمنستان آمده‌اند.» کانال Azat TV ارمنستان نیز نوشت: «اجساد مربوط به خانواده های ارمنی تحویل داده شده اند اما اجسادی که ۴ ماه است در سردخانه های ارمنستان مانده اند به مشکلی جدی بدل شده اند.»

پیشتر در ۱۵ مهرماه ۹۹ سرویس امنیت دولتی آزربایجان با انتشار فایل صوتی صدای تروریست‌های پ ک ک، رسما تایید کرد که ارمنستان در جنگ قاراباغ از اعضای گروه‌های تروریستی کردی که از عراق و سوریه آورده شده اند بر علیه ارتش آزربایجان استفاده می کند.

در همان زمان روزنامه صاباح ترکیه نیز گزارشی منتشر کرد که نشان می داد صدها تروریست پ.ک.ک از عراق و از طریق خاک ایران به ارمنستان منتقل شده اند تا در قاراباغ بر علیه آزربایجان بجنگند.

با این وجود ارمنی ها و ایرانی ها، با هدف بی اعتبار کردن این حقایق، آزربایجان را به استفاده از گروههای تروریستی متهم می کردند، این در حالیست که آزربایجان همواره اعلام می کرد که دارای ارتشی قوی و مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی جهان است و احتیاجی به استفاده از هیچ نیروی خارجی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *